Gibanje OPS

VPRAŠANJA VSEM POLITIČNIM STRANKAM, KI SE BODO UDELEŽILE PARLAMENTARNIH VOLITEV 3. JUNIJA 2018

Rezultat iskanja slik za volitve 2018



Odgovore bomo objavili tako kot bodo prihajali, spodaj pod vprašanji.

1. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da v Sloveniji ne bo več revščine v kateri danes živi uradno 300.000 naših ljudi, socialno izključenih je 56.000 naših otrok, ki zaradi tega, če tako ostane, ne bodo mogli razviti svojih intelektualnih in delovnih potencialov?

2. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da bi povišali minimalno plačo, ki jo danes prejema večina zaposlenih v Sloveniji in se z njo ne more dostojno preživeti?

3. Ali je po vašem mnenju v Sloveniji zagotovljena pluralnost medijev, da se lahko enakopravno predstavljajo vse politične stranke?

4. Ali ste prepričani, da RTV SLO deluje v skladu z Ustavo in zakoni in ali se vam zdi način financiranja preko zavezancev za plačilo električne energije pravično? Če menite, da ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, navedite primer/e in kako bi rešili financiranje RTV SLO na drugačen način, če vam tak kot je ni v redu.

5. Kaj menite o proporcionalnem volilnem sistemu in ali bi po vaše bil primeren kakšen drugačen volilni istem? Če je odgovor da, kateri?

6. Kako vidite na sploh ureditev naše države skozi oči ustave in ali menite, da bi morali družbeno pogodbo spremeniti ter jo sprejeti na ustavodajnem referendumu, ker tega nismo storili leta 1990, niti kdaj po tem času?

7. Ali menite, da bi lahko v Sloveniji uvedli neposredno demokracijo in kaj bi bilo potrebno storiti, da bi lahko delovala?

8. Ali menite, da naše šole vzgajajo mlade ljudi, da bi postali aktivni državljani in kaj bi vi storili, da bi šola nasploh vzgajala za življenje in aktivno državljastvo?

9. Zakaj menite, da imamo v Sloveniji vse več bolnih ljudi in zakaj se čakalne vrste v čakalnicah daljšajo in porabi se vse več davkoplačevalskega denarja?

10. Kako gledate na varnost Slovenije iz vidika nezmožnosti Slovenske vojske, da bi jo branila v primeru agresije in kaj boste naredili in v kolikšnem času, da bomo imeli vojsko, ki bo sposobna delovati tudi v vojnih razmerah?

11. Kako boste zavarovali meje pred vdorom nezakonitih migrantov?

12. Kaj vam pomeni domovina Slovenija in ali ste domoljubna stranka. Če pojasnite kaj ste v preteklosti počeli, da bi bila Slovenija prijazna za vse njene državljanke in državljane?

13. Ali verjamete, da bodo volitve poštene in imate enakopravne možnosti, da lahko nagovorite volivke in volivce, da bi šli množično na volitve in bi izvolili vašo stranko?

14. Ali je po vašem prepričanju po 9. maju leta 1945 v Sloveniji zasijala svoboda in ali smo bili po odhodu hitlerjanskega okupatorja v Sloveniji ljudje svobodni?

15. Prosimo, če nam razložite vaš pogled na delo in vlogo tovariša Tita v času od  maja leta 1945 do njegove smrti maja 1980.

16. Ali menite, da smo po letu 1990 začeli z izgradnjo svobodne, demokratične in uspešne države in zakaj menite, da (še) nismo uresničili ciljev zapisanih v Majniški deklaraciji tudi o tem, da bi vsi živeli v državi gmotne in duhovne blaginje?

17. Kaj boste, če sploh in v kakšen času, da se povrne vsaj del odtujenega narodovega premoženja, ki je bilo pokradeno v času še nezaključene tranzicije?

18. Ali mislite, da je možno doseči korenite družbene in politične spremembe, ki jih nekateri obljubljate, brez tega, da ne dobite na volitvah zaupanje dve tretjine volivk in volivcev.

19. Ali se strinjate z gospodi, ki so nedavno za medije dali naslednje izjave?

Mag. Rado Pezdir je v intervjuju pogumno razkril šokantna ozadja finančnega delovanja paradržavnih struktur, ki jih po pravici imenujemo »udbomafija«. Udba, poznejša SDV, politična policija prejšnjega nedemokratičnega režima, je namreč že leta 1946 začela s tihotapljenjem droge in cigaret, ter to počela še leta 1989, kar je sedaj dokumentirano. Pri svojem kriminalnem delovanju je imela tudi sodelavce iz italijanske mafije, ki so z Udbo sodelovali tudi v igralniških poslih. Bili so kot država v državi, nad SDV je bila samo Zveza komunistov oz. Centralni komite. Denar iz tega početja se je med drugim stekal na skrivne račune in podjetja v tujino; Pezdir navaja, da je bilo izdano celo navodilo, da se udbovski denar prenese izven Slovenije. V pogovoru bo predstavil še druge dokumente in informacije, ki razkrivajo obsežno gospodarsko mrežo bivše SDV, ki je tudi po letu 1990 ostala živa ter s pomočjo kriminalnega denarja obvladuje pomemben del slovenske družbe in politike – med drugim je odgovorna za preplačila medicinske opreme. Njen vpliv pa je močan tudi v medijih in pravosodju. Lovke nekdanjih udbovskih struktur segajo tudi v slovensko bančno gospodarstvo, zadnja afera s pranjem milijarde dolarjev iranskega denarja v NLB, pa je po Pezdirjevem prepričanju le vrh ledene gore. (vir: RTV SLO)

"Prišli smo tako daleč, da vlado in ministrstva dejansko upravljajo omrežja iz ozadja, ki delujejo po mafijskih načelih", je v intervjuju dejal sociolog teoretik korupcije dr. Urban  Vehovar. (Vir: MMC RRT SLO)
»Nevarnosti (posledice) neuspešne tranzicije so večplastne. V najboljšem primeru oblast oligarhije namesto demokracije, korupcija namesto vladavine prava in organiziran kriminal namesto človekovih pravic. V najslabšem primeru pa je rezultat neuspešne tranzicije žametna obnovitev (revolucija) totalitarnega režima, če ne celo nasilna odstranitev mlade demokracije.

Težko je ne pritrditi tistim, ki pravijo, da se kažejo v večji ali manjši meri vse naštete posledice. Toda, spoštovani, naš odgovor na to ne sme biti razočaranje nad državo ali v misli, da bi bilo bolje, da je ne bi ustanovili, ker da je ne znamo upravljati, ker ne vemo, kaj z njo. Nujno pa se bomo morali vprašati po vzrokih, kaj je bilo narobe, kaj smo spregledali. A ponovno poudarjam, ne iščimo krivde izven sebe. To je nezrelo in hlapčevsko, saj smo v lastni državi vendar mi gospodarji in zato tudi za vse odgovorni.“ Mag. Miroslav Mozetič iz govora na proslavi lani, ko je še bil predsednik US.

Župan mestne občine Koper, Boris Popovič: „V Sloveniji je mafija močnejša kot v Italiji. (Vir: 24ur)

"Otroci so lačni, petdeset odstotkov ljudi živi pod pragom revščine. A v Sloveniji obstaja razjarjena in grobo utišana in zdaj že apatična tiha večina! Ta tiha večina je žrtev kontinuitete prejšnjega režima. Nasprotnike te zarote kot politično nekorektne takoj napadejo kontrolirani mediji.“dr. Boštjan M. Zupančič v svojem Manifestu par dni nazaj. (Vir: njegov zid na FB)

»Očitno je še vedno živa partija ali njena naslednica udbomafija naročila navezi Kos-Hrastar, da obračunava z mano,« piše Janša in na koncu obtoži še Pahorjevo vlado, da je bila doslej »uspešna samo pri prodajanju slovenskega morja« Janez Janša (vir. Delo)
Če je odgovor da, se strinjate, da nam vlada UDBOMAFIJA po novem nekateri rečejo temu GLOBOKA DRŽAVA.

Kaj boste naredili, povejte povsem konkretno, da se vladavina organizirane kriminalne združbe onemogoči? Navedite tri ključne korake s katerimi boste ukinili vladavino mafije in navedite v kolikem času boste to storili.

20. Ali menite, da se lahko ukine delovanje udbomafije oz po novem globoke države, če vam uspe priti z nekaj poslanskimi sedeži v Državni zbor?

Ekipa Gibanja OPS

Hvala za odgovore, te lahko obiskovalci naše spletne strani preberete tukaj:

Prvi so na naša vprašanja odgovorili iz stranke Gibanje zedinjena Slovenija ZSi.

Zdravo,

​Iz Gibanja Zedinjena Slovenija vam pošiljamo odgovore na vaša vprašanja.

Osti jarej Matija Blatnik​


1. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da v Sloveniji ne bo več revščine v kateri danes živi uradno 300.000 naših ljudi, socialno izključenih je 56.000 naših otrok, ki zaradi tega, če tako ostane, ne bodo mogli razviti svojih intelektualnih in delovnih potencialov?
Ko pridemo v vlado, bomo v času prvega leta vlade izdatno razbremenili plače najrevnejših in ​stroške za gospodinjstva. Vse to na račun potratne države in podjetij v lasti države, ki jih ne bomo prodajali ampak njihov dobiček uporabili v dobrobit ljudstva.

2. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da bi povišali minimalno plačo, ki jo danes prejema večina zaposlenih v Sloveniji in se z njo ne more dostojno preživeti?
Po stari pravdi nas nima nihče pravice obdavčiti za sredstva, ki jih potrebujemo za sebe. Za osnovni obstoj pravičnosti v naši družbi bomo spremenili način obdavčevanja plač in posledično povečali minimalne plače. Sprostili bomo samozaposlovanje z deregulacijo formalnih pogojev za opravljanje dejavnosti, kjer je to potrebno.​

3. Ali je po vašem mnenju v Sloveniji zagotovljena pluralnost medijev, da se lahko enakopravno predstavljajo vse politične stranke?
V Sloveniji je plularnost medijev pogojena in delno neurejena. Gibanje Zedinjena Slovenija se zavzema za ​močnejšo regulacijo medijev in večjo svobodo napram lastniku medija. Vsak medij deluje v javnosti, zato ima ne glede na zasebno lastniško strukturo vsebinsko značaj javne organizacije. Z novim zakonom o medijih bomo močno omejili možnosti cenzure s strani lastnika in izdatno zaščitili suverenost novinarjev pred delodajalci

4. Ali ste prepričani, da RTV SLO deluje v skladu z Ustavo in zakoni in ali se vam zdi način financiranja preko zavezancev za plačilo električne energije pravično? Če menite, da ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, navedite primer/e in kako bi rešili financiranje RTV SLO na drugačen način, če vam tak kot je ni v redu.
Javni zavod RTV Slovenija bomo reorganizirali in ga naredili učinkovitega v smislu njegovega osnovnega poslanstva. Ukinili bomo vezavo RTV prispevka na električni priključek.

5. Kaj menite o proporcionalnem volilnem sistemu in ali bi po vaše bil primeren kakšen drugačen volilni istem? Če je odgovor da, kateri?
​Potrebno je zagotoviti ljudovladni volilni sistem, ki bo omogočil, da glasovi ljudi ne grejo v smeti, kar se najbolj očitno dogaja pri dvopolnih ​
​glasovanjih, kot so primer predsedniške volitve.​Gibanje Zedinjena Slovenija ima pripravljen volilni sistem ljudovlade, ki ga bomo predstavili v javno obravnavo preden bo sprejeta na plebiscitu.
6. Kako vidite na sploh ureditev naše države skozi oči ustave in ali menite, da bi morali družbeno pogodbo spremeniti ter jo sprejeti na ustavodajnem referendumu, ker tega nismo storili leta 1990, niti kdaj po tem času?
​Ustave v Sloveniji ni sprejelo ljudstvo, je le neka zasilna zadeva. V Gibanju Zedinjena Slovenija menimo, da pravo ljudsko ustavo lahko sprejme samo ljudstvo in jo lahko spreminja samo ljudstvo.


7. Ali menite, da bi lahko v Sloveniji uvedli neposredno demokracijo in kaj bi bilo potrebno storiti, da bi lahko delovala?
​Gibanje Zedinjena Slovenija se zavzema za ljudovlado, v ljudovladi bo tudi neposredna vladavina ljudstva del sistema in zaželjena. Vemo, da demokracija tega ne odobrava, ker pri demokraciji ne gre za vladavino ljudi.​
8. Ali menite, da naše šole vzgajajo mlade ljudi, da bi postali aktivni državljani in kaj bi vi storili, da bi šola nasploh vzgajala za življenje in aktivno državljastvo?
Poleg šole ljudi vzgajajo izkušnje s sistemom. Danes je glavni problem v sistemu, ki sistematično zatolče vse ljudske pobude in inciative, če le more. Zadnji tak primer je Magna. V našem programu imamo tudi reformo v šolstvu v katerem bo sistemska vzgoja za aktivno državljanstvo.
9. Zakaj menite, da imamo v Sloveniji vse več bolnih ljudi in zakaj se čakalne vrste v čakalnicah daljšajo in porabi se vse več davkoplačevalskega denarja?
​Vzroki so v hrani, vzroki so v nemogočih delovnih obremenitvah, vzroki so v staranju prebivalstva, vzroki so tudi v zdravstvu in farmaciji. To je sistem, ki skrbi predvsem za sebe.


10. Kako gledate na varnost Slovenije iz vidika nezmožnosti Slovenske vojske, da bi jo branila v primeru agresije in kaj boste naredili in v kolikšnem času, da bomo imeli vojsko, ki bo sposobna delovati tudi v vojnih razmerah?
V roku enega mandata bomo vojsko reorganizirali, usposobili in opremili.​


11. Kako boste zavarovali meje pred vdorom nezakonitih migrantov?
​Vse države, ki učinkovito branijo svojo mejo uporabljajo kombinacije ukrepov, med katerimi so povečan nadzor nad mejo s strani policije in vojske, mejne ograje​ na najbolj frekventnih mestih. Pomembna je tudi politika podeljevanja azila, saj s Slovenskim državljanstvom migrant dobi dostop do EU. Izstop Slovenije iz EU, bi migrante dodatno odvračal od vstopanja v Slovenijo.

12. Kaj vam pomeni domovina Slovenija in ali ste domoljubna stranka. Če pojasnite kaj ste v preteklosti počeli, da bi bila Slovenija prijazna za vse njene državljanke in državljane?
Slovenija je naša domovina, matično ozemlje Slovencev je delno v sosednjih državah​, ki je tudi naša domovina. Slovenci se moramo še bolj povezati in pomagati našim zamejcem. V preteklosti nismo bili pri vzvodih oblasti, smo pa v okviru Gibanja Zedinjena Sloenija že sodelovali v dobrodelnih prireditvah in sprožili nekatere dobrodelne akcije.
13. Ali verjamete, da bodo volitve poštene in imate enakopravne možnosti, da lahko nagovorite volivke in volivce, da bi šli množično na volitve in bi izvolili vašo stranko?
Volitve bodo delno poštene, Gibanje Zedinjena Slovenija nima povsod enakopravne možnosti za svojo predstavitev. Določeno oglaševanje je povezano tudi s financami, kar povzroča vladavino kapitala​. Volitve bodo najbolj poštene, če gremo vsi na volitve, saj se na ta način povsem skrči prostor za manipulacije. Zato Gibanje Zedinjena Slovenija poziva: VSI NA VOLITVE!

14. Ali je po vašem prepričanju po 9. maju leta 1945 v Sloveniji zasijala svoboda in ali smo bili po odhodu hitlerjanskega okupatorja v Sloveniji ljudje svobodni?
​To je vprašanje polpretekle zgodovine namenjeno delitvam naroda. V Gibanju Zedinjena ​Slovenija se zavedamo zgodovinskih dejstev, ki so zelo pomembna. Prvo je upor Slovenskega naroda okupatorju in s tem soudeležba v družbi zmagovalcev v II. svetovni vojni. Drugo dejstvo so zločini komunistične partije, ki so se vrstili še dolgo časa po vojni. Dejstev je logično še nič koliko, v Gibanju Zedinjena Slovenija pozivamo ljudi, da na posamezna zgodovinska dejstva ne gledajo ideološko oziroma enostransko in da se opredeljujeo do posameznih zgodovinskih dejstev ne pa do posameznih "taborov", ki so bojevali medsebojno vojno za oblast.

15. Prosimo, če nam razložite vaš pogled na delo in vlogo tovariša Tita v času od  maja leta 1945 do njegove smrti maja 1990.
Tito je izsiljeval, Slovenijo, da se je meja premaknila iz Reke do Umaga, iz Umaga do Pirana, ker to ni zadoščalo italijansko hrvaškim interesom je razkosal še občino Piran, ukradel Savudrijo in mejo premaknil v Sečovlje, prepustil Trst in Gorico Italiji, ter Celovec Avstriji. Ali še kdo potrebuje podnapise.

16. Ali menite, da smo po letu 1990 začeli z izgradnjo svobodne, demokratične in uspešne države in zakaj menite, da (še) nismo uresničili ciljev zapisanih v Majniški deklaraciji tudi o tem, da bi vsi živeli v državi gmotne in duhovne blaginje?
Začela se je izgradnja domovine, a je bila počasi ukradena. Danes živimo v državi, kjer nam vladajo tuji lobiji, prek domačih hlapcev - politikov brez lastnega karakterja in narodne zavesti.​

17. Kaj boste, če sploh in v kakšen času, da se povrne vsaj del odtujenega narodovega premoženja, ki je bilo pokradeno v času še nezaključene tranzicije?
To je nesramno vprašanje. Ne sprejemamo namigovanja, da ne bomo naredili vsega, kar je razumno in izvedljivo, da se vrne vse ukradeno premoženje. To je nujno, če želimo, da v naši domovini vlada pravica, poštenost, odgovornost in blagostanje. Na to vprašanje imamo obširno obrazložen odgovor na to vprašanje v 1. točki volilnega programa 2018, ki je objavljen na spletni strani https://www.zedinjenaslovenija.si/volilni-program-2018/.

18. Ali mislite, da je možno doseči korenite družbene in politične spremembe, ki jih nekateri obljubljate, brez tega, da ne dobite na volitvah zaupanje dve tretjine volivk in volivcev.
Edini v Sloveniji, ki načrtujemo korenite družbene spremembe, smo Gibanje Zedinjena Slovenija. Vse ostale stranke se trudijo živeti v tem sistemu - bolje, kar je pogojeno z delitvijo na tiste, ki živijo bolje na račun drugih ljudi. V Gibanju Zedinjena Slovenija se zavedamo, da z vsakim poslanskim sedežem raste pomembnost in teža naše besede v javnosti. Odločeni smo, da bomo upravičili vsak poslanski​ mandat, ki nam ga bodo volivci zaupali. Volitve so dogodek, ki premeša politično moč, zato ponovno pozivamo: Vsi na volitve. Potrebujemo plebiscitarno odločitev na volitvah. Vse, kar se bo zgodilo, bo korak bližje do korenitih sprememb, zato nam zaupajte svoj glas.

19. Ali se strinjate z gospodi, ki so nedavno za medije dali naslednje izjave?
​Odgovori so pod posamezno trditvijo.
Mag. Rado Pezdir je v intervjuju pogumno razkril šokantna ozadja finančnega delovanja paradržavnih struktur, ki jih po pravici imenujemo »udbomafija«. Udba, poznejša SDV, politična policija prejšnjega nedemokratičnega režima, je namreč že leta 1946 začela s tihotapljenjem droge in cigaret, ter to počela še leta 1989, kar je sedaj dokumentirano. Pri svojem kriminalnem delovanju je imela tudi sodelavce iz italijanske mafije, ki so z Udbo sodelovali tudi v igralniških poslih. Bili so kot država v državi, nad SDV je bila samo Zveza komunistov oz. Centralni komite. Denar iz tega početja se je med drugim stekal na skrivne račune in podjetja v tujino; Pezdir navaja, da je bilo izdano celo navodilo, da se udbovski denar prenese izven Slovenije. V pogovoru bo predstavil še druge dokumente in informacije, ki razkrivajo obsežno gospodarsko mrežo bivše SDV, ki je tudi po letu 1990 ostala živa ter s pomočjo kriminalnega denarja obvladuje pomemben del slovenske družbe in politike – med drugim je odgovorna za preplačila medicinske opreme. Njen vpliv pa je močan tudi v medijih in pravosodju. Lovke nekdanjih udbovskih struktur segajo tudi v slovensko bančno gospodarstvo, zadnja afera s pranjem milijarde dolarjev iranskega denarja v NLB, pa je po Pezdirjevem prepričanju le vrh ledene gore. (vir: RTV SLO)
​Načeloma se strinjamo in menimo, da je ta problem treba začeti reševati.​
"Prišli smo tako daleč, da vlado in ministrstva dejansko upravljajo omrežja iz ozadja, ki delujejo po mafijskih načelih", je v intervjuju dejal sociolog teoretik korupcije dr. Urban  Vehovar. (Vir: MMC RRT SLO)
»Nevarnosti (posledice) neuspešne tranzicije so večplastne. V najboljšem primeru oblast oligarhije namesto demokracije, korupcija namesto vladavine prava in organiziran kriminal namesto človekovih pravic. V najslabšem primeru pa je rezultat neuspešne tranzicije žametna obnovitev (revolucija) totalitarnega režima, če ne celo nasilna odstranitev mlade demokracije.
Načeloma se strinjamo in menimo, da je ta problem treba začeti reševati.​
Težko je ne pritrditi tistim, ki pravijo, da se kažejo v večji ali manjši meri vse naštete posledice. Toda, spoštovani, naš odgovor na to ne sme biti razočaranje nad državo ali v misli, da bi bilo bolje, da je ne bi ustanovili, ker da je ne znamo upravljati, ker ne vemo, kaj z njo. Nujno pa se bomo morali vprašati po vzrokih, kaj je bilo narobe, kaj smo spregledali. A ponovno poudarjam, ne iščimo krivde izven sebe. To je nezrelo in hlapčevsko, saj smo v lastni državi vendar mi gospodarji in zato tudi za vse odgovorni.“ Mag. Miroslav Mozetič iz govora na proslavi lani, ko je še bil predsednik US.
Povsem se strinjamo, da je treba iskati krivdo pri predsedniku US, strinjamo se, da je narod zaspal in marsikaj dopustil, kar pa se mora nujno spremeniti.​


Župan mestne občine Koper, Boris Popovič: „V Sloveniji je mafija močnejša kot v Italiji. (Vir: 24ur)
Povsem se strinjamo, da
​mafija obstaja, vendar se usmerjamo v iskanje rešiteva za sistemsko učinkovito zavarovanje ljudi in države pred mafijo, ne pa v njeno moč.

"Otroci so lačni, petdeset odstotkov ljudi živi pod pragom revščine. A v Sloveniji obstaja razjarjena in grobo utišana in zdaj že apatična tiha večina! Ta tiha večina je žrtev kontinuitete prejšnjega režima. Nasprotnike te zarote kot politično nekorektne takoj napadejo kontrolirani mediji.“dr. Boštjan M. Zupančič v svojem Manifestu par dni nazaj. (Vir: njegov zid na FB)
​En sam lačen slovenski otrok je preveč in alarm, da nekaj v naši državi ni v redu. Na vsakem primeru je možnost, da popravimo sistem in da do tega ne bo več prihajalo.​
»Očitno je še vedno živa partija ali njena naslednica udbomafija naročila navezi Kos-Hrastar, da obračunava z mano,« piše Janša in na koncu obtoži še Pahorjevo vlado, da je bila doslej »uspešna samo pri prodajanju slovenskega morja« Janez Janša (vir. Delo)
​. Č​
e je odgovor da, se strinjate, da nam vlada UDBOMAFIJA po novem nekateri rečejo temu GLOBOKA DRŽAVA.
S tem se delno strinjamo, zato ker Janeza Janšo prištevamo k svojevrstni mafiji, pa naj bo udbomafija, turbofolk mafija, orožarska mafija ali pa šiptarska mafija.​ Janezu Janši dopuščamo, da se sam opredeli kam spada, opozoriti moramo, da Janez Janša ni naredil, kar bi lahko v zvezi s slovenskim morjem in zato ni poklican, da se danes dela pravičneža ali domoljuba.
Kaj boste naredili, povejte povsem konkretno, da se vladavina organizirane kriminalne združbe onemogoči? Navedite tri ključne korake s katerimi boste ukinili vladavino mafije in navedite v kolikem času boste to storili.
​Ne obstajajo tri ključni koraki, ampak cela paleta ukrepov. To je celoten sistem, ki ga bo Gibanje Zedinjena Slovenija skupaj z ljudstvom spremenila v ljudovlado, temelječo na stari pravdi, odgovornosti in suverenem svobodnem človeku. Veliko o tem imamo zapisano v programu a še ne vsega.
20. Ali menite, da se lahko ukine delovanje udbomafije oz po novem globoke države, če vam uspe priti z nekaj poslanskimi sedeži v Državni zbor?
Gibanje Zedinjena Slovenija razmišlja o 20% do +50% volilnem rezultatu, to je naš cilj kateremu se približujemo. Sicer smo mnenja, da je možno spremeniti marsikaj tudi z nekaj sedeži v parlamentu, če se izbere pravilen pristop in zahteva tisto, kar je prav.

Hvala ZSi, ki dokazuje, da jim ni vseeno in se potrudijo komunicirati s civilno družbo. Ostale odgovore od vseh ostalih strank, ki se potegujejo na volitvah v državni zbor še čakamo. Vsebino odgovorov ste si lahko prebrali in si sami ustvarite mnenje kako gledajo skozi zastavljena vprašanja na Slovenijo.

Odgovorili so tudi iz Stranke slovenskega naroda - SSN:

1. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da v Sloveniji ne bo več revščine v kateri danes živi uradno 300.000 naših ljudi, socialno izključenih je 56.000 naših otrok, ki zaradi tega, če tako ostane, ne bodo mogli razviti svojih intelektualnih in delovnih potencialov?
Za tako velik problem je možna le sistemska rešitev. V SSN smo dolgo časa pripravljali inovativno gospodarsko platformo, ki bi v 6-8 letih povečala slovenski BDP za polovico, na okoli 75 milijard evrov. V SSN smo mnenja da je najboljši socialni korektiv dovolj delovnih mest. Pomemben ukrep proti revščini je tudi preprečevanje kraje in korupcije na državni ravni.
2. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da bi povišali minimalno plačo, ki jo danes prejema večina zaposlenih v Sloveniji in se z njo ne more dostojno preživeti?
Minimalno plačo bi takoj povečali na 700,00 evrov neto, Bi bi pa skladno z rastjo gospodarstva in večjega povpraševanja po delovni sili plačo dvigovali sami delodajalci. Pogrešamo tudi delovanje sindikatov v gospodarstvu, ki so izostali v pogajanjih o panožnih plačah.
3. Ali je po vašem mnenju v Sloveniji zagotovljena pluralnost medijev, da se lahko enakopravno predstavljajo vse politične stranke?
NE! Mediji so v pretežni lasti transformirane tranzicijske levice v kriminalno združbo.
4. Ali ste prepričani, da RTV SLO deluje v skladu z Ustavo in zakoni in ali se vam zdi način financiranja preko zavezancev za plačilo električne energije pravično? Če menite, da ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, navedite primer/e in kako bi rešili financiranje RTV SLO na drugačen način, če vam tak kot je ni v redu.
RTV SLO je politično trobilo pod totalnim nadzorom režima. Delovanje RTV SLO je povsem neustavno in nedemokratično.
5. Kaj menite o proporcionalnem volilnem sistemu in ali bi po vaše bil primeren kakšen drugačen volilni istem? Če je odgovor da, kateri?
Sam volilni sistem niti ni težava, če je enak za vse sodelujoče in nikogar ne diskriminira. Pomembno je da omogoča preferencialni glas, ki onemogoča šlepanje strankarskih privilegirancev, ki v ljudstvu nimajo podpore (primer Karla Erjavca).  V Sloveniji imamo neustavnost predvsem v diskriminatornih volilnih opravilih in še posebej v diskriminatorni volilni kampanji.
6. Kako vidite na sploh ureditev naše države skozi oči ustave in ali menite, da bi morali družbeno pogodbo spremeniti ter jo sprejeti na ustavodajnem referendumu, ker tega nismo storili leta 1990, niti kdaj po tem času?
Ustavo bi bilo potrebno spremeniti. To se bo verjetno zgodilo, ko bo dobila alternativna politična sila sedanjemu režimu dovolj mest v parlametu.
7. Ali menite, da bi lahko v Sloveniji uvedli neposredno demokracijo in kaj bi bilo potrebno storiti, da bi lahko delovala?
Več neposredne demokracije je pogoj za bolj civilizirano in uspešnejšo družbo. Spet smo pri politični alternativi, edino z njo so spremembe na bolje mogoče.
8. Ali menite, da naše šole vzgajajo mlade ljudi, da bi postali aktivni državljani in kaj bi vi storili, da bi šola nasploh vzgajala za življenje in aktivno državljastvo?
Ravnatelji in učitelji ne smejo biti politični delavci ampak družbeno odgovorni državljani. Spremeniti pa je potebno tudi kurikulum in v njega vnesti več samozavedanja o slovenski identiteti. Začne se pri resnični zgodovini.
9. Zakaj menite, da imamo v Sloveniji vse več bolnih ljudi in zakaj se čakalne vrste v čakalnicah daljšajo in porabi se vse več davkoplačevalskega denarja?
Zaradi politike, ki ne zna oz. noče upravljati državo (resorje) kot je to normalno ter zaradi kraje in korupcije.
10. Kako gledate na varnost Slovenije iz vidika nezmožnosti Slovenske vojske, da bi jo branila v primeru agresije in kaj boste naredili in v kolikšnem času, da bomo imeli vojsko, ki bo sposobna delovati tudi v vojnih razmerah?
Slovenska vojska zahteva korenito reformo, od samega temelja naprej. Opraviti je potrebno depolitizacijo, uvesti osebno odgovornost, ustrezno šolanje kadra in seveda sprejeti ustrezno vojaško zakonodajo. Seveda brez ustreznih sredstev to ne bo mogoče. Ima pa vojska tudi nekaj notranje rezerve, ki ni izkoriščena.
11. Kako boste zavarovali meje pred vdorom nezakonitih migrantov?
S spoštovanjem zakonodaje in prenehanjem klečeplazenja pred Brusljem. Z vplivom na mednarodne razmere, ustrezno protimigrantsko kampanjo usmerjeno v države od koder migranti prihajajo ter zunanjepolitičnim vplivom na države tranzita proti Sloveniji. Če to ne bo zaleglo, potem je na vrsti dodatna fizična obramba meje z varnostnimi službami in fizičnimi ovirami.
12. Kaj vam pomeni domovina Slovenija in ali ste domoljubna stranka. Če pojasnite kaj ste v preteklosti počeli, da bi bila Slovenija prijazna za vse njene državljanke in državljane?
Domovina (Slovenija) je vse! Ozemlje kjer na podlagi vzajemnosti in pod zaščito države živi zgodovinsko državotvoren Slovenski narod. SSN je domoljubna, narodna in državotvorna politična stranka. Vse kar smo naredili v dobrobit državljanov kot neparlamentarna stranka, smo naredili z volonterskim delom članov in simpatizerjev. Tukaj je opisano nekaj naše pretekle dejavnosti: http://www.ssn.si/o-stranki/nase-delovanje-in-dosezki/
13. Ali verjamete, da bodo volitve poštene in imate enakopravne možnosti, da lahko nagovorite volivke in volivce, da bi šli množično na volitve in bi izvolili vašo stranko?
V Sloveniji že od leta 1945 nismo imeli poštenih volitev. Borimo se naprej v upanju, da bomo imeli do naslednjih volitev še svojo državo in lastno ozemlje. In da bodo Slovenci končno spoznali da smo mi tisti, ki bomo najbolje zastopali njihove interese.

14. Ali je po vašem prepričanju po 9. maju leta 1945 v Sloveniji zasijala svoboda in ali smo bili po odhodu hitlerjanskega okupatorja v Sloveniji ljudje svobodni?
Nažalost smo leta 1945 iz dežja prišli pod kap. Samo toliko, ker je bilo o tem že nešteto spregovorjenih besed.

15. Prosimo, če nam razložite vaš pogled na delo in vlogo tovariša Tita v času od  maja leta 1945 do njegove smrti maja 1990.
Tovariš JBT je bil hrvaški nacionalist, ki ni maral Slovence. Svoje otroške traume ko je živel pri maminih starših v Sloveniji in tam hodil v osnovno šolo kjer so ga zbadali tamkajšnji otroci, na našo nesrečo ni presegel.
Zaradi “slovenske” frustracije ter zaradi strahopetnosti in podprepnosti slovenskih komunistov smo ostali brez večine Istre. JBT je bil je diktator, odgovoren za poboje tisočev Slovencev. Slovenci imamo v lastni zgodovini dovolj pozitivnih osebnosti za vzgled. Malikovanje JBT je popolnoma neopotrebno in škodljivo duhovnemu razvoju.

16. Ali menite, da smo po letu 1990 začeli z izgradnjo svobodne, demokratične in uspešne države in zakaj menite, da (še) nismo uresničili ciljev zapisanih v Majniški deklaraciji tudi o tem, da bi vsi živeli v državi gmotne in duhovne blaginje?
Slovenski transfomirani komunisti vsaj večina tistih iz vrha, so bili in so še negativna selekcija Slovenskega naroda. Če takšni ljudje vodijo tvojo državo, potem od te države razen velike žalosti niti ne moreš pričakovati. Slovenci morajo doumeti,da brez podpore politični alternativi kot je SSN nimajo nobene prihodnosti.

17. Kaj boste, če sploh in v kakšenem času, da se povrne vsaj del odtujenega narodovega premoženja, ki je bilo pokradeno v času še nezaključene tranzicije?
Začeti je potrebno takoj, predvsem z ustrezno zakonodajo. To lahko sicer prinese neke omejene učinke. Da bi bilo retroaktivno mogoče povrniti večino ukradenega, pa bi bil potreben ustavni zakon in določen specijalistični oddelek na tožilstvu in sodišču, z moralno in strokovno neoporečnimi tožilci, sodniki in pomočniki. V kašnem času bi dobili neke otipljive rezultate? Vsekakor ne takoj.

18. Ali mislite, da je možno doseči korenite družbene in politične spremembe, ki jih nekateri obljubljate, brez tega, da ne dobite na volitvah zaupanje dve tretjine volivk in volivcev.
Je mogoče. Za sprejem zakonov zadostuje navadna večina. Je pa nemogoče brez ustavne večine (2/3 poslacev) izvesti ustavne spremembe in sprejeti retroaktivno zakonodajo. Veliko se da narediti z navadno večino v parlamentu, vsega jasno ne.
19. Ali se strinjate z gospodi, ki so nedavno za medije dali naslednje izjave?
Mag. Rado Pezdir je v intervjuju pogumno razkril šokantna ozadja finančnega delovanja paradržavnih struktur, ki jih po pravici imenujemo »udbomafija«. Udba, poznejša SDV, politična policija prejšnjega nedemokratičnega režima, je namreč že leta 1946 začela s tihotapljenjem droge in cigaret, ter to počela še leta 1989, kar je sedaj dokumentirano. Pri svojem kriminalnem delovanju je imela tudi sodelavce iz italijanske mafije, ki so z Udbo sodelovali tudi v igralniških poslih. Bili so kot država v državi, nad SDV je bila samo Zveza komunistov oz. Centralni komite. Denar iz tega početja se je med drugim stekal na skrivne račune in podjetja v tujino; Pezdir navaja, da je bilo izdano celo navodilo, da se udbovski denar prenese izven Slovenije. V pogovoru bo predstavil še druge dokumente in informacije, ki razkrivajo obsežno gospodarsko mrežo bivše SDV, ki je tudi po letu 1990 ostala živa ter s pomočjo kriminalnega denarja obvladuje pomemben del slovenske družbe in politike – med drugim je odgovorna za preplačila medicinske opreme. Njen vpliv pa je močan tudi v medijih in pravosodju. Lovke nekdanjih udbovskih struktur segajo tudi v slovensko bančno gospodarstvo, zadnja afera s pranjem milijarde dolarjev iranskega denarja v NLB, pa je po Pezdirjevem prepričanju le vrh ledene gore. (vir: RTV SLO)
"Prišli smo tako daleč, da vlado in ministrstva dejansko upravljajo omrežja iz ozadja, ki delujejo po mafijskih načelih", je v intervjuju dejal sociolog teoretik korupcije dr. Urban  Vehovar. (Vir: MMC RRT SLO)
»Nevarnosti (posledice) neuspešne tranzicije so večplastne. V najboljšem primeru oblast oligarhije namesto demokracije, korupcija namesto vladavine prava in organiziran kriminal namesto človekovih pravic. V najslabšem primeru pa je rezultat neuspešne tranzicije žametna obnovitev (revolucija) totalitarnega režima, če ne celo nasilna odstranitev mlade demokracije.
Težko je ne pritrditi tistim, ki pravijo, da se kažejo v večji ali manjši meri vse naštete posledice. Toda, spoštovani, naš odgovor na to ne sme biti razočaranje nad državo ali v misli, da bi bilo bolje, da je ne bi ustanovili, ker da je ne znamo upravljati, ker ne vemo, kaj z njo. Nujno pa se bomo morali vprašati po vzrokih, kaj je bilo narobe, kaj smo spregledali. A ponovno poudarjam, ne iščimo krivde izven sebe. To je nezrelo in hlapčevsko, saj smo v lastni državi vendar mi gospodarji in zato tudi za vse odgovorni.“ Mag. Miroslav Mozetič iz govora na proslavi lani, ko je še bil predsednik US.
Župan mestne občine Koper, Boris Popovič: „V Sloveniji je mafija močnejša kot v Italiji. (Vir: 24ur)
"Otroci so lačni, petdeset odstotkov ljudi živi pod pragom revščine. A v Sloveniji obstaja razjarjena in grobo utišana in zdaj že apatična tiha večina! Ta tiha večina je žrtev kontinuitete prejšnjega režima. Nasprotnike te zarote kot politično nekorektne takoj napadejo kontrolirani mediji.“dr. Boštjan M. Zupančič v svojem Manifestu par dni nazaj. (Vir: njegov zid na FB)
»Očitno je še vedno živa partija ali njena naslednica udbomafija naročila navezi Kos-Hrastar, da obračunava z mano,« piše Janša in na koncu obtoži še Pahorjevo vlado, da je bila doslej »uspešna samo pri prodajanju slovenskega morja« Janez Janša (vir. Delo)
Če je odgovor da, se strinjate, da nam vlada UDBOMAFIJA po novem nekateri rečejo temu GLOBOKA DRŽAVA.
Kaj boste naredili, povejte povsem konkretno, da se vladavina organizirane kriminalne združbe onemogoči? Navedite tri ključne korake s katerimi boste ukinili vladavino mafije in navedite v kolikem času boste to storili.
Se strinjamo z zapisanim zgoraj. Državna mreža korupcije se bo pretrgala (ne pa uničila) že z nastopom politične alternative. Z novo pošteno vlado z ministri, ki so zadolženi za podpis vseh večjih javnih nabav in investicij na podlagi zakonov, bodo odpadli razni “strici iz ozadja”. Da bi vzpostavili povsem pravno državo, pa je potrebno zamenjati vse odgovorne za sedanje stanje, v pravosodju in policiji, v državni upravi in v javnem sektorju. Ter sprejeti ustrezne zakonske okvirje.
20. Ali menite, da se lahko ukine delovanje udbomafije oz po novem globoke države, če vam uspe priti z nekaj poslanskimi sedeži v Državni zbor?
Jasno da ne. Odgovarjali smo pod pogojem da imamo v parlamentu večino, bodisi sami, bodisi s sorodnimi strankami. Je pa to dober začetek, da z dobrimi deli vsaj nekaj naredimo in prepričamo Slovence, da se splača na naslednjih volitvah večinsko podpreti politično alternativo sedanjim strukturam.


Na vprašanja so sicer z zamudo enega dne odgovorili tudi iz Nove Slovenije - NSi.

1. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da v Sloveniji ne bo več revščine v kateri danes živi uradno 300.000 naših ljudi, socialno izključenih je 56.000 naših otrok, ki zaradi tega, če tako ostane, ne bodo mogli razviti svojih intelektualnih in delovnih potencialov?

V NSi se bomo takoj po prevzemu odgovornosti v vladi (če bodo volivci tako odločili) pričeli s sprejemanjem ukrepov za izboljšanje položaja najšibkejših. V programu imamo napisanih več ukrepov z različnih področij, ki lahko skupaj dosežejo še bolj pozitivne učinke, kot vsak zase. Izpostavljamo pa spremembo zdravstvenega sistema, povišanje neto plač, popravke in spremembo pokojninskega sistema in spremembo sistema družinskih in socialnih prejemkov. Zdravstvene storitve danes, žal, niso enako dostopne vsem. Bogatejši lahko za storitve plačajo in s tem preskočijo čakalne vrste, kar je izrazito nepravično. Trenutni pokojninski sistem na dolgi rok razslojuje slovensko družbo, veliko upokojencev pa spravlja v položaj revščine, saj že sedaj velik del upokojencev živi pod pragom revščine. Prvi in najhitrejši ukrep bi bil uvedba gospodinjskega dodatka za upokojenke v višini 100 evrov. Ravno samske upokojenke so najbolj ranljive in ogrožene glede tveganja revščine. Pri družinskih prejemkih bomo ločili ukrepe družinske politike od socialne politike. Univerzalni temeljni dohodek za vsakega otroka bo izenačil vse otroke, predvsem pa bo znižal krivico, ki jo trpijo otroci iz velikih družin.



2. Kaj in v kakšnem času boste naredili, da bi povišali minimalno plačo, ki jo danes prejema večina zaposlenih v Sloveniji in se z njo ne more dostojno preživeti?
Ukrepi NSi bodo povišali vse neto plače, tudi minimalno za okoli 50 evrov na mesec, kar je 600 evrov na leto. Glavni ukrep bo povišanje enotne splošne dohodninske olajšave na 8.076,70 evrov. nekaj manevrskega prostora pa je še pri spremembi prispevkov za socialno varnost - za najnižje plače bi uvedli spodnjo mejo njihovega plačevanja (socialni copatek).


3. Ali je po vašem mnenju v Sloveniji zagotovljena pluralnost medijev, da se lahko enakopravno predstavljajo vse politične stranke?

Načeloma da, je pa še nekaj rezerve pri dejanski pluralnosti.


4. Ali ste prepričani, da RTV SLO deluje v skladu z Ustavo in zakoni in ali se vam zdi način financiranja preko zavezancev za plačilo električne energije pravično? Če menite, da ne deluje v skladu z Ustavo in zakoni, navedite primer/e in kako bi rešili financiranje RTV SLO na drugačen način, če vam tak kot je ni v redu.

Menimo, da je trenutna ureditev primerna.


5. Kaj menite o proporcionalnem volilnem sistemu in ali bi po vaše bil primeren kakšen drugačen volilni istem? Če je odgovor da, kateri?

 

V Novi Sloveniji zagovarjamo kombinirani volilni sistem, saj bi z njim volivci imeli večji vpliv na izid volitev oziroma na izvolitev poslancev v DZ RS.

6. Kako vidite na sploh ureditev naše države skozi oči ustave in ali menite, da bi morali družbeno pogodbo spremeniti ter jo sprejeti na ustavodajnem referendumu, ker tega nismo storili leta 1990, niti kdaj po tem času?

 

Slovenska ustava zagotavlja spoštovanje temeljnih človekovih pravic in svoboščin vsem osebam na ozemlju RS, brez sleherne diskriminacije, v skladu z mednarodnimi pogodbami.



7. Ali menite, da bi lahko v Sloveniji uvedli neposredno demokracijo in kaj bi bilo potrebno storiti, da bi lahko delovala?

 

V Sloveniji ima oblast ljudstvo, to zagotavlja Ustava RS. Tako kot v ostalih demokratičnih sistemih, ki so starejši in uveljavljeni, imamo posredno demokracijo, po katerem demokratično izvoljeni predstavniki ljudstva sprejemajo odločitve v njihovem imenu. Zato je pomembno, kakšen sistem volitev imamo v državi, saj izvoljeni poslanci sprejemajo najpomembnejše odločitve v državi. Prepričani smo, da je takšna oblika izvrševanja oblasti ljudstva najprimernejša.


8. Ali menite, da naše šole vzgajajo mlade ljudi, da bi postali aktivni državljani in kaj bi vi storili, da bi šola nasploh vzgajala za življenje in aktivno državljanstvo?
V NSi na podlagi posvetov s strokovnjaki in mladimi ugotavljamo, da v osnovni šoli sicer obstaja predmet Domovinska in državljanska kultura in etika v sedmem in osmem razredu osnovne šole (ena ura tedensko), vendar v srednješolskem izobraževanju ni izobraževalnih vsebin, pri katerih bi osnovnošolsko znanje nadgradili in pridobili znanja za demokratično državljanstvo. Smo namreč ena izmed redkih evropskih držav, ki nima v srednji šoli državljanske vzgoje. Primanjkuje vsebin o človekovih pravicah in poteh njihovega uveljavljanja, znanj o delovanju družbe in države, njunih ustanov ter nujnih znanj za aktivno vključevanje in participacijo na lokalni, državni in evropski ravni. Morda bi bilo zanimanje za participacijo večje, če bi mladi imeli več potrebnih znanj. V NSi podpiramo čimprejšnjo uvedbi učnega predmeta Državljanska in domovinska vzgoja ter etika v srednjih šolah v Republiki Sloveniji.


9. Zakaj menite, da imamo v Sloveniji vse več bolnih ljudi in zakaj se čakalne vrste v čakalnicah daljšajo in porabi se vse več davkoplačevalskega denarja?

 

Čakalne vrste so se v času vlade Mira Cerarja povečale za trikrat, navkljub veliko vloženim sredstvom. Čakalne vrste je mogoče zmanjšati s temeljito spremembo zdravstvenega sistema. V NSi predlagamo model, ki temelji na konkurenčnosti, bo samodejno povzročil, da se čakalne dobe uredijo, saj se bodo zavarovalnice same dogovarjale za količino storitev s posameznimi izvajalci, in sicer glede na potrebe svojih zavarovancev.

 


10. Kako gledate na varnost Slovenije iz vidika nezmožnosti Slovenske vojske, da bi jo branila v primeru agresije in kaj boste naredili in v kolikšnem času, da bomo imeli vojsko, ki bo sposobna delovati tudi v vojnih razmerah?

 

Za nemoteno delovanje obrambnega sistema je treba takoj ustaviti trend padanja obrambnih izdatkov in sredstva, namenjena delovanju obrambnega sistema, postopno povečati v smeri zaveze, ki smo si jo zadali kot članica zavezništva (2 % BDP, namenjenega za obrambne izdatke do leta 2025 in 20 % obrambnih izdatkov, namenjenih za modernizacijo). To bi omogočilo ohranjanje že izgrajenih vojaških zmogljivosti in nadaljnji razvoj Slovenske vojske, skladen s sodobnimi standardi.

V Novi Sloveniji smo prepričani, da mora Slovenija svoje dane zaveze Natu v celoti izpolniti. Ob upoštevanju negativnih varnostnih trendov v mednarodni skupnosti in z namenom zagotavljanja ustrezne stopnje nacionalne varnosti, ki jo uresničujemo tudi prek članstva v NATO in Evropski uniji, je v naslednjem srednjeročnem obdobju treba povečati bojne zmogljivosti Slovenske vojske s težiščem na oblikovanju dveh srednjih bataljonskih bojnih skupin.


11. Kako boste zavarovali meje pred vdorom nezakonitih migrantov?

 

Za ta namen bomo zagotovili več sredstev za ustrezno kadrovsko popolnjenost policije in za materialno tehnična sredstva, ki so nujno potrebna za nadzor meje. V tem trenutku je tudi ograja še vedno potrebna. Glede na napovedi notranje ministrice, novo ilegalno migrantsko pot preko BiH, odločitev grškega sodišča, da se migrantov ne sme več zadrževati na otokih, napovedi Italije o izgonu migrantov in naraščajoče število beguncev v Turčiji, ocenjujemo, da so tehnične ovire trenutno potrebne. Koliko in kje naj bodo postavljene, pa je odvisno od varnostnih ocen policije, ki je dolžna zavarovati mejo v skladu s slovensko zakonodajo in schengenskimi pravili.


12. Kaj vam pomeni domovina Slovenija in ali ste domoljubna stranka. Če pojasnite, kaj ste v preteklosti počeli, da bi bila Slovenija prijazna za vse njene državljanke in državljane?

Slovenija je država s čudovito pokrajino, kjer so doma gostoljubni in delavni ljudje. Demokracijo in državno samostojnost, ki smo si jo težko izborili, imamo šele malce več kot četrt stoletja. A vendar smo v tem kratkem času uspeli priti v elitno družbo evropskih narodov, zavezništvo NATO in še v nekatere druge pomembne svetovne integracije. Smo del skupne evropske monetarne unije in s pomočjo evra smo tudi v težkih časih zmogli ohraniti svojo denarno stabilnost.

 

Finančna in gospodarska kriza izpred nekaj let sta mlado slovensko demokracijo in njeno gospodarstvo postavili na resno preizkušnjo. Z velikim trudom in odrekanji smo se ognili najbolj črnemu scenariju in le malo je manjkalo, da o lastni prihodnosti ne bi več odločali sami. Pametna in odgovorna politika mora zato izkušnjo krize vzeti kot svarilo in se s primernimi ukrepi za izboljšanje družbenih sistemov pripraviti na prihodnost in morebitne nove krizne čase.

 

Pred seboj imamo jasen cilj. Slovenijo hočemo pripeljati med 15 najboljših držav na svetu.

 

Kratek pregled pomembnejših dosežkov NSi v preteklem mandatu:

  • Z Zakonom o prikritih vojnih grobiščih in pokopu žrtev smo celovito rešili postopke odkrivanja vojnih grobišč, njihovega označevanja in pokopa žrtev, tudi iz Hude jame.

 

  • Prvič v samostojni Sloveniji smo uredili z zakonom, ki ga je pripravila NSi, sistemsko financiranje osebne asistence invalidom in tako omogočili njihovo večjo samostojnost.

 

  • Z zakonom o odvetništvu smo preprečili poskus Odvetniške zbornice, ki je želela vpisnino v imenik odvetnikov povišati na 9000 evrov.

 

  • Z zakonom smo omogočili, da morajo vozniki na AC in hitrih cestah vzpostaviti reševalni pas za intervencijska vozila tako, da se lahko umaknejo tudi na odstavni pas.

 

  • Državljanom ob državni meji s Hrvaško smo z zakonom omogočili podaljšanje roka za vlaganje zahtevkov za nadomestila zaradi otežene redne rabe zemljišč, ki jo je povzročila ograja.

 

  • Z avtentično razlago zakona o kazenskem postopku smo dosegli, da smo v primeru uporabe dokazov pred zakonom vsi enaki. Državni tožilec namreč ne sme uničiti dokazov, če ni vložil zahteve za preiskavo, obtožnice oziroma obtožnega predloga.

 

  • Z zakonom smo dosegli podaljšanje razvojne pomoči Pomurski regiji do leta 2019.

 

  • Bili smo sopredlagatelji preiskovalnih komisij glede zlorab v slovenskem bančnem sistemu, pranju denarja, zlorab na področju prodaje in nakupa žilnih opornic ter politične odgovornosti odgovornih pri TEŠ 6.

 

  • Zaradi zlorabe vojaške obveščevalne službe pri postopku prodaje Telekoma, ki smo jo ugotovili, je moral odstopiti minister za obrambo Janko Veber.


13. Ali verjamete, da bodo volitve poštene in imate enakopravne možnosti, da lahko nagovorite volivke in volivce, da bi šli množično na volitve in bi izvolili vašo stranko?

Da.



14. Ali je po vašem prepričanju po 9. maju leta 1945 v Sloveniji zasijala svoboda in ali smo bili po odhodu hitlerjanskega okupatorja v Sloveniji ljudje svobodni?

Slovenija ni postala svobodna, ampak del totalitarnega režima komunizma.



15. Prosimo, če nam razložite vaš pogled na delo in vlogo tovariša Tita v času od maja leta 1945 do njegove smrti maja 1990.

Omogočimo zgodovinarjem, ki so pristojni, da ovrednotijo vloge zgodovinskih oseb, ki so delovale v času totalitarizma.



16. Ali menite, da smo po letu 1990 začeli z izgradnjo svobodne, demokratične in uspešne države in zakaj menite, da (še) nismo uresničili ciljev zapisanih v Majniški deklaraciji tudi o tem, da bi vsi živeli v državi gmotne in duhovne blaginje?

V Sloveniji v zadnjih petindvajsetih letih niso bile izvedene nujne reforme, zato gospodarske in finančne krize nismo pričakali pripravljeni: Posledica tega je bila, da smo začeli izgubljati prednost pred nekaterimi drugimi evropskimi državami.

Pomanjkanje ukrepov v boju zoper negativne demografske trende, visok javni dolg in okorno poslovno okolje se najbolj očitno kažejo na področju zdravstva, pokojninskega sistema, javne uprave, davkov, trga dela, urejanja prostora in družinskih prejemkov.

 

Zavedamo se, da je za normalizacijo Slovenije potrebno združiti moči tako na političnem kot strokovnem področju.

 

Krščanskodemokratska ekonomska politika sloni na filozofiji, da ljudje sami dobro vedo, kaj si v življenju želijo. Zato je naloga države v tem, da ustvari primerne pogoje, v katerih bo lahko vsak človek realiziral svoje ambicije, cilje in želje.


17. Kaj boste, če sploh in v kakšen času, da se povrne vsaj del odtujenega narodovega premoženja, ki je bilo pokradeno v času še nezaključene tranzicije?

 

Takojšen in učinkovit odvzem premoženja, pridobljenega na nezakonit način, je za krščanske demokrate neizogiben pogoj ponovne vzpostavitve zaupanja državljanov v pravno državo. Z vidika poštenosti in pravičnosti, kot temeljnih krščanskih vrednot, je pomembno, da se vsem, ki so premoženje dobili na nezakonit način, tako premoženje v sodnem postopku odvzame hitro in da se denar vrne lastnikom ali v državni proračun.


18. Ali mislite, da je možno doseči korenite družbene in politične spremembe, ki jih nekateri obljubljate, brez tega, da ne dobite na volitvah zaupanje dve tretjine volivk in volivcev.

 

Družbene in politične spremembe je mogoče doseči tudi, če vladna koalicija nima zagotovljene 2/3 večine v parlamentu. Po našem mnenju je tudi z navadno večino mogoče sprejeti zelo pomembne in odločilne zakone, ki vplivajo na življenje in delo državljanov. Ni vsaka odločilna sprememba pogojena s spremembo ustave.


19. Ali se strinjate z gospodi, ki so nedavno za medije dali naslednje izjave?

Mag. Rado Pezdir je v intervjuju pogumno razkril šokantna ozadja finančnega delovanja paradržavnih struktur, ki jih po pravici imenujemo »udbomafija«. Udba, poznejša SDV, politična policija prejšnjega nedemokratičnega režima, je namreč že leta 1946 začela s tihotapljenjem droge in cigaret, ter to počela še leta 1989, kar je sedaj dokumentirano. Pri svojem kriminalnem delovanju je imela tudi sodelavce iz italijanske mafije, ki so z Udbo sodelovali tudi v igralniških poslih. Bili so kot država v državi, nad SDV je bila samo Zveza komunistov oz. Centralni komite. Denar iz tega početja se je med drugim stekal na skrivne račune in podjetja v tujino; Pezdir navaja, da je bilo izdano celo navodilo, da se udbovski denar prenese izven Slovenije. V pogovoru bo predstavil še druge dokumente in informacije, ki razkrivajo obsežno gospodarsko mrežo bivše SDV, ki je tudi po letu 1990 ostala živa ter s pomočjo kriminalnega denarja obvladuje pomemben del slovenske družbe in politike – med drugim je odgovorna za preplačila medicinske opreme. Njen vpliv pa je močan tudi v medijih in pravosodju. Lovke nekdanjih udbovskih struktur segajo tudi v slovensko bančno gospodarstvo, zadnja afera s pranjem milijarde dolarjev iranskega denarja v NLB, pa je po Pezdirjevem prepričanju le vrh ledene gore. (vir: RTV SLO)



"Prišli smo tako daleč, da vlado in ministrstva dejansko upravljajo omrežja iz ozadja, ki delujejo po mafijskih načelih", je v intervjuju dejal sociolog teoretik korupcije dr. Urban Vehovar. (Vir: MMC RRT SLO)


»Nevarnosti (posledice) neuspešne tranzicije so večplastne. V najboljšem primeru oblast oligarhije namesto demokracije, korupcija namesto vladavine prava in organiziran kriminal namesto človekovih pravic. V najslabšem primeru pa je rezultat neuspešne tranzicije žametna obnovitev (revolucija) totalitarnega režima, če ne celo nasilna odstranitev mlade demokracije.



Težko je ne pritrditi tistim, ki pravijo, da se kažejo v večji ali manjši meri vse naštete posledice. Toda, spoštovani, naš odgovor na to ne sme biti razočaranje nad državo ali v misli, da bi bilo bolje, da je ne bi ustanovili, ker da je ne znamo upravljati, ker ne vemo, kaj z njo. Nujno pa se bomo morali vprašati po vzrokih, kaj je bilo narobe, kaj smo spregledali. A ponovno poudarjam, ne iščimo krivde izven sebe. To je nezrelo in hlapčevsko, saj smo v lastni državi vendar mi gospodarji in zato tudi za vse odgovorni.“ Mag. Miroslav Mozetič iz govora na proslavi lani, ko je še bil predsednik US.



Župan mestne občine Koper, Boris Popovič: „V Sloveniji je mafija močnejša kot v Italiji. (Vir: 24ur)



"Otroci so lačni, petdeset odstotkov ljudi živi pod pragom revščine. A v Sloveniji obstaja razjarjena in grobo utišana in zdaj že apatična tiha večina! Ta tiha večina je žrtev kontinuitete prejšnjega režima. Nasprotnike te zarote kot politično nekorektne takoj napadejo kontrolirani mediji.“dr. Boštjan M. Zupančič v svojem Manifestu par dni nazaj. (Vir: njegov zid na FB)


»Očitno je še vedno živa partija ali njena naslednica udbomafija naročila navezi Kos-Hrastar, da obračunava z mano,« piše Janša in na koncu obtoži še Pahorjevo vlado, da je bila doslej »uspešna samo pri prodajanju slovenskega morja« Janez Janša (vir. Delo)


Če je odgovor da, se strinjate, da nam vlada UDBOMAFIJA po novem nekateri rečejo temu GLOBOKA DRŽAVA.



Kaj boste naredili, povejte povsem konkretno, da se vladavina organizirane kriminalne združbe onemogoči? Navedite tri ključne korake s katerimi boste ukinili vladavino mafije in navedite v kolikem času boste to storili.

Totalitarna preteklost in nedokončana tranzicija sta poglavitna razloga za pomanjkljivo delovanje pravne države na prehodu iz enoumnega komunističnega in neučinkovitega samoupravnega sistema v sodobno demokratično družbo. Pomanjkanje pravne kulture in tradicije, ob slabo pripravljenih predpisih in prevladujoče neodgovornem delu državnih organov, je nedopustno oddaljilo resnično vladavino prava in povzročilo številne težave pri zagotavljanju zakonitosti, odgovornosti in družbene učinkovitosti.

Kot tri cilje, h katerim na področju slovenskega pravosodja stremimo krščanski demokrati, izpostavljamo predvsem:

  1. Pravosodje kot v Avstriji ali v Nemčiji, povsem primerljivo v kakovosti, učinkovitosti in ugledu.

  2. Nobenih zastaranj postopkov, v razvpitih primerih pa nujna hitra obravnava politikov in gospodarstvenikov v podjetjih v državni lasti.

  3. Pravosodje se mora vzpostaviti kot resnična tretja veja oblasti, sodniki in tožilci si morajo upati prevzemati odgovornost, soditi in preganjati kriminal, politika pa jih mora pri tem podpirati.

 


20. Ali menite, da se lahko ukine delovanje udbomafije oz po novem globoke države, če vam uspe priti z nekaj poslanskimi sedeži v Državni zbor?

Seveda, saj smo že z dosedanjim delom v preiskovalnih komisijah glede bančne luknje, pranja denarja, zlorab pri nakupu žilnih opornic, tvorno sodelovali pri razkrivanju tovrstnih kaznivih dejanj.



Za odgovore se vsem trem političnim strankam zahvaljujemo, vse ostale, ki si niso vzele časa, da bi na naša vprašanja odgovorili pa pozivamo, da se pogledajo vodje v ogledalo in vprašajo človeka na drugi strani ali so mu všeč. Namreč ignoranca in napuh je odlika totalitaristov, diktatorjev in samodržcev.

To, da strankarski veljaki ignorirajo neodvisno civilno družbo je pa tudi konkretna slika na stanje demokracije v Sloveniji.

Ekipa OPS



Zadnjič posodobljeno (Sreda, 23 Maj 2018 09:02)

 

Tudi Facebook strogo cenzuriran za oporečnike slovenskega režima

Spoštovani,

bilo je pričakovati, da bodo vso resnično opozicijo komunističnemu režimu, ki se nadajuje tudi po letu 1990 v preobleki demokrature, sistematično onemogočali. Tudi na družbenih omrežjih, ki naj bi bila svobodna in demokratična brez cenzure. 

Tako je predsednik Gibanja OPS, Ladislav Troha, ki razkriva delovanje podtalne UDBOMAFIJE, zdaj blokiran tudi na družbenem omrežju Facebook. Nedavno je zapisal samo z nekaj besedami, da ima informacijo, kdo in koliko plačuje svetovnim oligarhom, da nam lahko vlada, in takoj se je zgodila blokada za 24 ur.

Dobil je tole sporočilo in blokado za 24 ur z opozorilom, da bo blokiran 3 dni, če s tem ne bo prenehal. Obrnil se je na Facebook, napisal, da gre za pomoto, ker tega ni zapisal on in niti ne ve, kje je bilo to napisano, niti, kdo je to napisal. Odziva Facebook-a, ki poziva, naj pišemo, če imamo problem, ni bilo. Troha je poslal tudi to sliko - opozorilo Facebooka, z opombo, da tega ni zapisal on.

Po 24 urni blokadi je bilo nekaj časa mir, dokler ni znova objavil nekaj opazk okoli vladavine UDBOMAFIJE. Lahko preberete njegove objave na njegovem zidu Facebook-a TUKAJ. Takoj za tem se je znova zgodilo - blokada za 3 dni in isto opozorilo, s tem, da je bil tekst o Alahu napisan dvakrat. Znova pritožbe in znova nobenega odziva s strani odgovornih na Facebooku. Po treh dneh je bila blokada ukinjena.

26. februarja 2018 pa je objavil oziroma delil na svoj zid to objavo. Nekaj udbovcev z imeni in priimki s slikami, kar lahko vidite na njegovem zidu. Nekaj minut za to objavo se je znova pojavilo enako sporočilo Facebook-a z obvestilom o blokadi za 7 dni in grožnjo z blokado za 30 dni.

 

Tako deluje sistem nadzora, ki se ukvarja z vsemi nami, še posebej z oporečniki režima, in to je napoved, da bo vsa demokratična, resnična opozicija sistematično blokirana. Še posebej je to pričakovati v času volilne kampanje in zagotovo se bo to dogajalo množično. Gospe in gospodje, to je popolnoma odkrito onemogočanje resničnih borcev za svobodo naroda in vladavino ljudstva z vsemi sredstvi. Tudi internet in družbena omrežja so pod popolnim nadzorom, s tem pa je brutalno kratena Ustavna pravcica do svobode govora in širjenja pomembnih informacij med ljudi, ki so dnevno sistematično manipulirani s strani množičnih medijev in seveda plačancev na vseh portalih interneta.


Zato volitve niso in ne morejo biti v teh razmerah rešitev za narod. Najbrž vidite, da vam mediji v izložbo nastavljajo razno razne "nove" obraze, ki naj bi bili alternativa obstoječim nameščencem na levi in desni, saj je povsem jasno, da so se popolnoma izpeli. S t.i. imenovanimi novimi obrazi skuša vladajoča oligarhija iz ozadja zvabiti na volitve čim več ljudi, da bi povečala legitimnost tistih, ki so določeni za zmago, kajti volilna udeležba je tako pičla, da je to že velika sramota. Ljudje se pred njihovimi manipulacijami, ki jim brez sramu rečejo demokratične volitve, branijo tako, da množično te njihove igrice bojkotirajo.

Populisti v podobi Primcev, Šarcev, Dobovškov, Požarjev in drugih, ki so jih zdaj pognali v boj in jim mediji po naročilu posvečajo pozornost, naj bi popravili volilno udeležbo, po drugi strani pa naj bi znova olepšali demokraturo. Češ, pri nas vlada demokracija, saj lahko na volitve gre vsak in celo zmaga. Videti je, da bodo nalašč povzročali spopade med levo desnimi uveljavljenimi politikanti, da bi levo desne opcije narodu še bolj priskutili, narod pa bi zato izbral nove lažne preroke, ki zgolj igrajo, da so alternativa levim in desnim. Nekaj je treba storiti, saj narod vse bolj razume, da so dejansko levi in desni za na smetišče zgodovine. Samo problem je, ker ti, ki zdaj jurišajo v ospredje in naj bi nadomestili leve in desne, so prav tako angažirani od stricev iz ozadja oz. od UDBOMAFIJE.

Zato, da bi se ne videlo res prave opozicije, nas je treba blokirati tako v osrednjih množičnih medijih kot tudi na družbenih omrežjih. Zapomnite si, kogar množični mediji spuščajo v eter in kdor brez težav širi svoje populistične ideje po spletu, je na liniji tistih, ki dejansko odločajo, kdo bo vladal našemu narodu namesto njega samega.

Vse druge, ki imamo resnično alternativen program, s katerim se zagotovi oz. uresniči, kar nismo uresničili po letu 1990, pa je treba v kali zatreti. Namreč karkoli vam obljubljajo, karkoli govoričijo, da bodo naredili, da vam bo udobno in lepo, je nekaj, kar pomeni na propadajoči hiši, ki ima gnile temlje in se podira sama vase, barvanje fasade.

Država, ki temelji na laži, na prevari in na manipulacijah, ne more stati, niti obstati. Zato je izhod iz te blodnje v temi samo ZDRUŽITEV VSEH NEPRIVILEGIRANIH DRŽAVLJANK IN DRŽAVLJANOV na enem mestu in izvedba ISLANDSKEGA SCENARIJA.

Kdor sanja, da je možno do korenitih družbenih in političnih sprememb priti z volitvami na način kot so pravila postavljena danes, res ne ve, za kaj v tej državi gre. Udbomafija ima v rokah vse medije, v krempljih ima tudi vse tiste, ki delajo in objavljajo zlagane javno mnenjske ankete, v rokah imajo tudi vse velike stanovske organizacije ter talanje bombončkov v celotni javni in državni upravi, nenazadnje pa tudi domala vse volilne komisije z Državno volilno komisijo vred, v kateri se preštevajo glasovi volilk in volivcev, in v kateri s posebnim računalniškim programom preračunavajo proporce zaradi proporcionalnega volilnega sistema.

Modri pravijo: če bi bile v teh razmerah v Sloveniji volitve rešitev za narod, bi bile z zakonom prepovedane.

In vsak, ki se predstavlja za alternativo, cilj pa mu je, da se prerine v parlament, je ali nevednež ali pa je še en satelit stricev iz ozadja, kateri vse to režirajo. Namreč združena resnična opozicija bi morala pozvati narod, naj gre množično na volitve in naj podpre združeno opozicijo s 60%+glasov. To, kot rečeno, v danih razmerah, še posebej zaradi popolne blokade medijev, zdaj pa še interneta, ni možno. Bo pa po tem, ko bo mera polna in se Slovenija združi v Ljubljani na KRAMOLI.

Po tem, ko oligarhija spusti iz rok vse vzvode odločanja, bomo na novo uredili demokratična pravila s sprejetjem nove ustave na ustavodajnem referendumu ter si postavo, ki bo resnična volja ljudstva, postavili sami, brez manipulacij in prevar. Še prej pa bodo mediji, še posebej in najprej RTV SLO, ki je naša, osvobojeni udbomafijskih lovk, ker jih bomo posekali.

 

Ekipa Gibanja OPS

 

Zadnjič posodobljeno (Sreda, 28 Februar 2018 14:05)

 

Blagovno znamko Peko hočejo kupiti kupci iz republik nekdanje Jugoslavije



POMAGAJAMO PEKO KOOPERATIVI, KI NADALJUJE TRADICIJO PEKA, DA BLAGOVNO ZNAMKO ODKUPIMO SLOVENCI!

Vsak lahko postane zadružnik Peko kooperative že z nakupom svojega osnovnega deleža za 20 € in si zagotovi ugodnosti zadružnika. Lahko kupite tudi večji solastniški delež in tako še bolj pomagate, da se naredi kar je treba za ohranitev in nadaljevanje tradicije Peka na njegovi 113 letni gopodarski in kulturni dedišččini.

Že peta dražba bo konec ferbrurja, na prvi je imela BZ ceno 720.000 na zadnji 210.000 €, a so to ceno dražitelji zniževali, ker je šlo za dražbo z ZNIŽEVANJEM PONUDB. Znižali so jo na 100.000 € nakar je stečajna upraviteljica držabo ustavila, ker najbrž ni upala prodati blagovno znamko za drobiž. Ne gre samo za ime, gre za kroje, prototipe, kopita, sekalne nože in obsežen arhiv, ki se je nabral v 113-ih letih. Naj ponovimo, gre za slovensko gospodarsko in kulturno dediščino.

Na slednji dražbi, ki bo konec februarja se zna zgoditi kot se je, če Peko kooperativa ne bo med ponudniki za nakup, da bo enako kot se je zgodilo z hčerinsko družbo Peka PGP Inde d.o.o., ki je bila na četrti dražbi, ki so prav tako zniževali ponudbo in je bila na koncu iz začetnih 720.000 € prodana za borih 25.000 €.

Za več informacij in vključitev v zadružništvo kliknite na spodnjo fotografijo s čevlji, ki so produkti dosedanjega dela marljivih ljudi, ki jim ni vseeno.

 

Ekipa OPS

 

 

Zadnjič posodobljeno (Petek, 19 Januar 2018 16:05)

 
OPS TV

ZA OGLED ODDAJ KLIKNITE NA EKRAN TV

Prijava
Anketa
Koga boste volili na prihajajočih volitvah 3. junija 2018
 
Trenutno je na strani
Prisotni 112 gostov in 1 član .
AKTUALNO

 

Ljudska pobuda - peticija za sprejem Zakona OPS - Zakon za Odpravo Privilegijev Socializma (komunizma) PROSIMO PODPIŠITE!

PROGRAM NARODNE ENOTNOSTI - OOPS (Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije)

Podpišite, če želite živeti v najkrajšem možnem času najkasneje pa v 10-ih letih v taki državi Sloveniji!
****************************
****************************

Sprenevedanje oblastnika in novinarke, odlika takih ljudi je, da kar jim ne ustreza preprosto ignorirajo

Človeški pohlep ne pozna meja, če nimate dobrih želodcev ne glejte raje!

Kazenska prijava zoper osumljenega g. Mira Cerarja

Bodo težke besede predsednika Ustavnega sodišča sprožile Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije?

Slovenija je pravna in socialna država smo pred 25-imi leti zapisali v našo USTAVO, dogaja se pa socialni genocid ali rodomor!

Zakaj Slovenci? Zakaj smo tako zelo nevedni in načrtno poneumljeni? Kdo želi in stremi k temu, da je tako?

Perverznosti in sprenevedanja tako oblastniške pozicije kot kvazi opozicije ne poznajo meja

Sprenevedanje in opuščanje dolžnih ravnanj tovorišice Vlaste Nussdorfer v vlogi varuhinje oblastniških privilegijev v RS, se nadaljuje

Začnite RAZMIŠLJATI in DELOVATI!

Podcenjujoč in do zdrave pameti žaljiv odgovor vodstva RTV SLO na peticijo za prekinitev cenzure in diskriminacije, ki jo je podpisalo v nekaj dneh 1.000 ljudi

PRAVICA DO SVETOVNEGA MIRU JE PRAVICA VSEH LJUDI, VZPOSTAVITEV SVETOVNEGA MIRU JE DOLŽNOST IN NALOGA POLITIČNIH IN VERSKIH VODITELJEV

Po petnajstih letih aktivnega delovanja se Gibanje OPS prvič predstavi na RTV SLO


Politični triler o RTV SLO (Se boste vprašali, kaj plačujete?)

Izjava za javnost Gibanja Osveščeni Prebivalci Slovenije v zvezi z načrtno islamizacijo Evrope in Slovenije z dne 22.10.2015

Varuh človekovih pravic RS skuša z manipulacijami prikriti mednarodni škandal, zaradi katerega Slovenija množično krši otrokove in starševske pravice!

ZELO NUJNO! GRE ZA DRŽAVNI ŠKANDAL! SISTEMATIČNO KRŠENJE KONVENCIJE O OTROKOVIH PRAVICAH OZN!

Namesto povabila na sestanek dodatno zapletanje s kopiranimi odgovori - POZIVAMO PRENEHANJE PLAČEVANJA VSEH STROŠKOV IZHAJAJOČIH IZ OBVEZNEGA OSNOVNEGA IZOBRAŽEVANJA!

Zaseben pogovor z gospodom tovarišem Borisom Štefanecom, kdo je v resnici, si boste iz te korespondence vtis ustvarili sami

Financiranje obveznega osnovnega izobraževanja s strani staršev - pobuda za sestanek na Ministrstvu za šolstvo, znanost in šport

NEZASLIŠANO: Eden od elementov podtalnega genocida nad slovenskim narodom je tudi dvojno obdavčevanje slovenskih delovnih migrantov v Avstrijo!

Odgovor Ministrstva za šolstvo glede financiranja osnovnega šolanja s strani staršev

Peticija za ukinitev CENZURE IN DISKRIMINACIJE predana vodstvu RTV SLO - zahtevamo odprtje medijskega prostora na stežaj!

BRUTALNA TIRANIJA NAD DRŽAVLJANI REPUBLIKE SLOVENIJE, KOT BI BILI KRIMINALCI

Z vso odgovornostjo trdimo, da v Sloveniji nimamo demokracije, ampak imamo demokraturo! Zakaj?

ZBUDI SE, KRALJ MATJAŽ!

ONEMOGOČIMO STRICEM IZ OZADJA, DA BI ŠE NAPREJ IMELI IZVRŠILNO OBLAST!

KPK naše prijave še niti ni vzela v roke, so kadrovsko podhranjeni in očitno tudi na povodcu!

Odgovor na zavajajočo in sprenevedajočo zavrnitev REKLAMACIJE in neplačila vsiljenega RTV prispevka za vse, ki ste tak odgovor s strani RTV SLO dobili

Zgodovina se ponavlja in narod, ki ne pozna svoje prave zgodovine, tvega, da se mu ta ponovi tudi v najhujši obliki!

DO KDAJ ŠE SLOVENSKI NAROD?

ZGODOVINSKO "POLAGANJE RAČUNOV" SLOVENSKIM DAVKOPLAČEVALCEM JANŠA & KUČAN NA SOOČENJE!

Pobuda za sodelovanje z vami za ukinitev vsiljenega RTV prispevka!

Dokumenti, ki razkrivajo trgovce z orožjem, ko je bila mlada država pod embargom OZN

Voz je boljševikom ušel po bregu!

Karakterne lastnosti BOLJŠEVIKOV

Kolikokrat boste še šli Slovenci na led, le osel gre menda dvakrat?

OPS komentarji novoletnih poslanic dveh predsednikov, ki sta zgolj podaljšana roka organizacije, ki je nastala pred skoraj 100 leti!

Kako je delovala UDBA in ali je lustracija prava rešitev za dosego prepotrebnih korenitih družbenih in političnih sprememb v Sloveniji?

KDO BO PLAČAL RAČUN ZA POVZROČENE KRIVICE JANEZU JANŠI IN NJEGOVI DRUŽINI?

Ustavimo mučenje gospe Milene Tanko!

Obvestilo evropskim institucijam in evropskim ter svetovnim medijem

IZJAVA ZA JAVNOST

1. dan gladovne stavke+DNEVNIK nadaljevanja

Ladislav Troha o svojem "incidentu" na RTV SLO, stavkovnih zahtevah in pričakovanih novih poizkusih diskreditacij režimskih medijskih trobil in udbovskih plačancev

Kratka kronologija

ZAHTEVAMO ODGOVORNOST OD LETA 1990 DO DANES - GLADOVNA STAVKA DO UVELJAVITVE ZAHTEV LADISLAVA TROHE

Javna vprašanja gospodu, tovarišu Miru Cerarju ml.

Kje je 80% izginulega arhovskega gradiva-listinskih dokazov o najhujših zločinih nad slovenskim narodom?

AKCIJA DEPALA VAS V REŽIJI IVANA JANEZA JANŠE, KOT SE JE ZGODILA V RESNICI


Volitve v EU parlament s katastrofalno udeležbo 24%, gre za popoln poraz demokracije

Hrvaška TV odkrito o zločincu Brozu in zločinih komunizma

Predsednik Republike Slovenije leta 1988 vajenec prvega partijca in vodje totalitarnega režima, tovariša Milana Kučana

ZBOR SLOVENSKEGA NARODA ZA OSVOBODITEV RTV SLO

Združimo vse zdrave sile v Sloveniji in naše ljudi iz tujine v KOALICIJI KARANTANIJA

Bo Slovenija vstala od mrtvih?

slovenija na kriu1.bmp - 1.60 Mb

Poročilo kriminalistične policije NAVADNA FARSA!

PETICIJA - REKLAMACIJA ZA ZAVRNITEV PLAČEVANJA VSILJENEGA RTV PRISPEVKA

Škandal na Državi volilni komisiji hočejo ugrabljeni državi organi pomesti pod preprogo - mediji molčijo, kot grob

Kaj storiti, da pridemo Slovenci iz te blodnje v temi, razlaga prvega in drugega koraka za uresničitev VIZIJE za Slovenijo do leta 2024

CESAR JE GOL!

Ne veselite se, če je na Ustavnem sodišču padel davek na nepremičnine!

Glavna odgovorna urednica informativnega programa na RTV SLO mag. Ksenija Horvat Petrovčič SE JE ZLAGALA - POZIV K ODSTOPU!

NE NASEDAJTE USTRAHOVANJU IN ZAVAJANJU GENERALNEGA DIREKTORJA RTV SLO, g. MARKA FILLIJA

ZAKON OPS VNOVIČ VLOŽEN V DRŽAVNI ZBOR REPUBLIKE SLOVENIJE

Bo Ivan Janez Janša odšel v zapor?

Protest Gibanja OPS pred RTV SLO prekinjen! RTV SLO na preizkušnji!

ŠOK! Glavna odgovorna urednica v službi naroda na RTV SLO, Ksenija Horvat Petrovčič se je začela pogovarjati z neodvisno civilno družbo

Drugačne in boljše Slovenije ne moremo graditi brez vas

KADROVSKA POLITIKA NA RTV: Res zaslužimo toliko, da vse to plačujemo?

VIDEO, KLIKNITE NA SLIKO

MNOŽIČNO VLAGANJE REKLAMACIJE ZA ZAVRAČILO PLAČILA RTV PRISPEVKA

ZAHTEVAMO VRNITEV DO 200 EVROV ZARADI REKLAMACIJE ZA ZAVRNITEV PLAČILA RTV PRISPEVKA!

NOV RAZLOG ZA ZAVRNITEV PLAČILA VSILJENEGA RTV PRIVPEVKA - KDO DRŽI V KREMPLJIH NARODOVO RTV SLO?

DOVOLJ JE PLAČEVANJA JAVNEGA SERVISA RTV SLO, KI NE DELUJE V NAŠO KORIST! Izpolnite vaše podatke v obrazec in zavrnite plačilo vsiljenega RTV prispevka!

STOP VSILJENEMU RTV PRISPEVKU - UVELJAVLJAMO REKLAMACIJO!

OPS srečanje v Mariboru

Vsak delovni dan smo pred in v RTV SLO

Hierarhična družbena struktura zdaj in kakršna bo v prerojeni Sloveniji

AKCIJA LJUDSTVA ZA OSVOBODITEV NACIONALNIH MEDIJEV!

ukinimo medisjko cenzuro.jpg - 159,78 Kb

Omamljeni od kultov osebnosti, zaslepljeni in prevarani od lažnih "resnic" komunistične propagande

Kdo je v resnici Ivan Janez Janša in kakšno vlogo igra že od afere JBTZ 1988 naprej?

OBRAČAMO SE NA VAS, KER VEMO, DA BOSTE RAZUMELI IN BOSTE POMAGALI, ZAUPAMO VAM IN VAS SPOŠTUJEMO

Bili smo na srečanju OPS z odločnimi Ljudmi v Luciji pri Portorožu

O dobrodelnosti na slovenskem

DELAMO ZA SLOVENIJO, NAŠO ŠIRŠO DRUŽINO, KATERE ČLANI IN ČLANICE STE TUDI VI!

ZADEVA: Medijska deblokada Zakona OPS in nasploh Gibanja OPS, od oblasti neodvisne in suverene civilne organizacije

RESNICA NAS BO OSVOBODILA! PREDLOG DELOVANJA ODLOČNIH LJUDI ZA VNOVIČNO ZDRUŽITEV SLOVENSKEGA NARODA!

Brez spoznanja resnične preteklosti ni razumevanja sedanjosti!

Osvoboditev, Očiščenje, Preporod Slovenije!

Ne bi si smeli dovoliti, da so nam oblastniki blokirali z Ustavo zajamčeno pot za uveljavljanje LJUDSKE VOLJE!

Ali ti veliki Čas je prešinil srce in razum, ali stoletni tvoj strah je izginil, prevzel te pogum?

Srečanje za dogovor KAJ STORITI

BOSTE TUDI V LETU, KI SE JE ZAČELO, DELOVALI ENAKO KOT POLITIKI, KI SO ZAVOZILI SLOVENIJO???

23 LET PO TEM: PRAVIČNE PRAVNE DRŽAVE ŠE VEDNO NI! KDO JE ŠVERCAL Z OROŽJEM?

Posnetek oddaje "VROČI STOL", ko je naša predstavnica ga. Andreja Repše povedala kar bi moral razumeti vsak, ki zna poslušati s srcem

Sporočilo za slovensko javnost iz Ukrajine - Vsaka podobnost s Slovenijo ni naključje!

http://www.araerin.com/soviet.html (zelo zanimiv video)

Vojna za Slovenijo plod tajnega dogovora Kučan - Milošević

OPS MISIJA - NA EVROKOMISIJI V BRUSLJU

RESNICA PRIHAJA NA DAN - DOGOVOR ZA VOJNO LETA 1991 KUČAN - MILOŠEVIĆ

ZAKAJ MORA UPOKOJENI ŠVICARSKI PODJETNIK DR. ČANŽEK PRI SVOJIH 85 LETIH DEŽURATI NA INTERNETU IN BLATITI VSAKOGAR, KI JE TRN V PETI UDBO-KOMUNISTIČNI NOMENKLATURI?

NE NASEDAJTE PROVOKATORJEM IN NEVEDNEŽEM, KI HOČEJO NASILJE!!!

OBVESTILO IN OPRAVIČILO!

ZAVAJANJE IN SPRENEVEDANJE DAVČNE UPRAVE RS

Pogovarjali se bomo o LUSTRACIJSKEM Zakonu OPS, ko LUSTRACIJO ZAHTEVA TUDI NAJVEČJA STRANKA V EU PARLAMENTU EPP

OPS v popolnem sozvočju z demokrati Evrope (EPP), ki so sprejeli Resolucijo o Sloveniji in zahtevajo LUSTRACIJO

NAKAZILA V DAVČNE OAZE NAD 30 TISOČ EVRI

ZELO POMEMBNO OBVESTILO IN SVARILO!

KDO NI ZA TO, DA UKINEMO NEUPRAVIČENE PRIVILEGIJE?

VSTATI INU OBSTATI - DAN REFORMACIJE IN DAN SPOMINA NA MRTVE, NOVO UPANJE IN NOVO HREPENENJE!

SKUPNI IMENOVALEC ZA ZDRUŽITEV IN UKREPANJE SLOVENSKEGA NARODA - ZAKON OPS!

OPEHARILI SO VAS in PREVARA ŠE VEDNO TRAJA! Grdo se bomo izrazili, oprostite: BUT(AL)CI, SOOČITE SE ŽE VENDAR Z RESNICO IN UKREPAJTE!

Je bil način lastninjenja Geopilna formula za izvedbo celotne pri(h)vatizacije oziroma formula za izvedbo ropa stoletja v Sloveniji?

Kriminalistična preiskava po skoraj enem letu končana - s poročilom tožilstvu, da ni nič narobe.

BO JANEZ JANŠA POSTAL RESNIČNI JUNAK SLOVENSKEGA NARODA?

Profesionalnost "velikih" imen nacionalne radiotelevizije RTV SLO. Jim je mucheck snedel jezik?

KJE JE NAŠIH UKRADENIH PREKO 100 MILIJARD?

Se sploh zavedate, kaj se dogaja v vaši širši družini - državi Sloveniji?

Konstruktivna razprava o VIZIJI za Slovenijo - HVALA, spoštovana gospa Vakar Manfreda!

KOALICIJA KARANTANIJA OPERIRA Z LAŽNIMI PODATKI PRAVIJO NEKATERI, KI SE BOJIJO, DA BI SLOVENSKI NAROD SPREGLEDAL IN ZMAGAL!

LADISLAV TROHA POJASNI KAKO SE JE UGRABIL SAM

PRIHAJA ČAS ZA TRDNO, NEOMAJNO IN ODLOČNO ALTERNATIVO VSEM OBSTOJEČIM LEVO DESNO ANGAŽIRANIM STRANKAM, KI SO V 22 LETIH DELOVANJA SPRAVILE SLOVENIJO IN SLOVENSKI NAROD V GROZLJIV POLOŽAJ

Butalci iščejo izhod iz krize

"Pravljica" o Kuri

POZIV ZA ORGANIZACIJO PREDSTAVITEV VIZIJE ZA SLOVENIJO ZA NASLEDNJE DESETLETNO OBDOBJE! 2013 - 2023

Kot smo v OPS napovedali, da bodo plonkali: Predsednik Pahor sklical prvo konferenco Slovenija 2030

Nov poizkus diskreditacije iz obupa, lakaji uničevalcev Slovenije pisarijo ostudne pamflete

Posvet na temo 90. člena Ustave Republike Slovenije pri Predsedniku Državnega Zbora, 3.04.2013

ZOPET NEZASLIŠANA MEDIJSKA CENZURA, CELO, KO GRE ZA SPREMINJANJE SLOVENSKE USTAVE

FB lustracija, diskreditacije,...kaj sledi??!

VIZIJA ZA SLOVENIJO 2014 - 2024

korak 1 - 27.paril.jpg - 50.40 Kb

KORAK ŠTEVILKA 1 ZA URESNIČITEV VIZIJE ZA SLOVENIJO ZA OBDOBJE 2014 - 2024


KORAK ŠTEVILKA 2 - KADROVSKA PRENOVA SLOVENSKE DRUŽBE

VIZIJA ZA SLOVENIJO 2014 - 2024, KORAK ZA URESNIČITEV ŠT. 2 - DODATNA ARGUMENTACIJA IN OPIS


KORAK ŠTEVILKA 3 - POSTAVITEV PRAVIČNE PRAVNE DRŽAVE, ONEMOGOČANJE PRAVIH TATOV, VRAČANJE POKRADNEGA, ODPRAVA KRIVIC


KORAK ŠTEVILKA 4 - UVEDBA VSE BOLJ NEPOSREDNE DEMOKRACIJE - VLADAVINE LJUDSTVA


korak t. 5.jpg - 30.37 Kb

KORAK ŠTEVILKA 5 - ZAGON VSEH INTELEKTUALNIH IN GOSPODARSKIH POTENCIALOV, RAZCVET SLOVENSKEGA GOSPODARSTVA

KORAK ŠTEVILKA 6 - PREHRANSKA, VODOOSKRBNA IN ENERGIJSKA SAMOZADOSTNOST IN ČISTEJŠE OKOLJE

KORAK ŠTEVILKA 7 - DUHOVNI, ETIČNI IN MORALNI PREPOROD SLOVENSKE DRUŽBE

opslogo.jpg - 5.00 Kb

cirk1.jpg - 3.18 Kb

Z nakupom izjemno zanimive knjige za razumevanje sedanjosti, pomagate delovanju Gibanja OPS

Intervju Ladislava Trohe za internetni kanal "ZDAJ PA DOST!"

V samo sedmih minutah gospod dr. Dužević iz sosednje Hrvaške razloži pošteno in iz srca kaj je njihova težava

ŠOKANTNO!!! Pa dober tek!

ČAST, SPOMIN, ČLOVEK

Novinarska profesionalnost

Demonstracije ljudi se obračajo zoper tiste, ki so jih podpihnili in usmerjali za svoje interese

KOALICIJA KARANTANIJA ZA ZMAGO NA PARLAMENTARNIH VOLITVAH

OPS dobil odgovor iz EU Parlamenta

Nismo (še) objavili vsega, kar se tiče ŠKANDALA na Državni volilni komisiji!!!

Zakaj ljudje vse bolj množično pristopajo v OPS?

Kaj pa zdaj, gospe in gospodje?

Napačen odgovor gospoda tovariša DR. Gregorja Viranta, predsednika DZ RS

Vloga za sestanek z Predsednikom Državnega zbora RS - Čakamo odgovor

KRIMINALISTI "SLOVENSKE POLICIJE" NA DRŽAVNI VOLILNI KOMISIJI S SKORAJ 14 DNEVNO ZAMUDO!

KAMORKOLI SE OZREŠ, JE UDBA POVSOD!

Zdaj vas bodo strički iz ozadja zavrgli kot obrabljen kos garderobe!

Pred našimi očmi se dogaja NOVA udbofašistoidna prevara!

NEZASLIŠAN ŠKANDAL NA DRŽAVNI VOLILNI KOMISIJI RS! VPRAŠLJIVI VSI REZULTATI VOLITEV IN REFERENDUMOV DO SEDAJ?

Stare igralce je treba umakniti, nastaviti pa mlade-"nove obraze", a sistem bo šel naprej svojo pot kot do sedaj...?

Zavodi za kulturo, turizem in šport ter podobne institucije...

Gibanje OPS dobilo ODLOČBO za nadzor dela Državne volilne komisije

UDBA - SDV - MONTIRANI SODNI PROCESI, KI SO PRAKSA ZOPER OPOREČNIKE ŠE DANES!

Vlado RS nove revolucionarne tehnologije za izboljšanje kakovosti življenja ne zanimajo

Posega v Ustavo RS kar se tiče 90. člena ne bomo dovolili


Neuspešen civilni nadzor Državne volilne komisije

Kaj nam preostane drugega, kot prezir, ignoranca in bojkot njihovih iger?

Sporočilo vsem, ki mislite, da ste svobodni

Spodbujanje podjetništva in samozaposlovanja v Sloveniji

Radio LASER iz Slovenj gradca podira slovenski medijski zid

Liberalna anatomija

STEČAJNA HOBOTNICA SODNIKOV IN SODELAVCEV Z IMENI IN PRIIMKI

Slovenija v gospodarski blokadi in vsebinsko konkretni izhodi za takojšen razvoj

Hočemo, zmoremo, znamo...Očistiti in Preporoditi Slovenijo!

Posnetka s tiskovne konference Gibanja OPS, ki so jo vsi osrednji mediji IGNORIRALI

Vabilo na tiskovno konferenco OPS, ki so ga vsi povabljeni medij, urednice, uredniki, novinarke, novinarji IGNORIRALI

Obvestilo in opozorilo za slovensko javnost

VSAKA PODOBNOST Z DOGAJANEM V ZDA S SLOVENIJO JE ZGOLJ NAKLJUČNA, MAR RES?

SE SPLOH ZAVEDATE KAJ POMENI OBLASTNIŠKI POSEG V 90. ČLEN USTAVE?

REFLEKSIJA OB PRVOMAJSKIH PRAZNIKIH

VLAK NOROSTI

V SLOVENIJI SMO SOOČENI Z MAFIJSKO OBLASTNIŠKO STRUKTURO

ČAS JE ZA DRUGAČNO REPUBLIKO!

Združevanje znanstvenikov/raziskovalcev v javnem sektorju kot nuja za rešitev nakopičenih problemov javnih raziskovalnih in visokošolskih zavodov

NAJPREJ USTAVIMO UNIČEVANJE SLOVENIJE IN SLOVENSKEGA NARODA! POTEM PA NAREDIMO KAR SMO DOLŽNI NAREDITI ZA POZITIVEN PREPOROD SLOVENIJE!

JAVNI POZIV PREDSEDNIKU VLADE IN RKC

Zadeva, ko je državljan te države za 124,38 € dolga izgubil svoj dom, še zdaleč ni zaključena

Slovenija je še vedno TOTALITARNA KOMUNISTIČNA država s politično policijo, ki zganja tiranijo nad svojimi državljani!!!

Odprto pismo evropskim in slovenskim demokratom

Kučan-kebab-bosanski lonac... in pohabljena nacija

Od predsednika nove slovenske Vlade RC Ivana Janeza Janše povsem upravičeno pričakujemo in zahtevamo

Koga čakate? Odrešitelje? To ste lahko samo vi, sami sebi in v pomoč celotni družbi

Pa jo imamo, novo staro vlado Ivana Janeza Janše

Zakaj v Sloveniji nismo izvedli LUSTRACIJE

Kdo bo nadziral kakovost naše hrane, vode,zraka,...?